تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس های اتوماتیک خودروهای داخلی و خارجی، تعمیر انواع توربین های گیربکس

تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس های اتوماتیک خودروهای داخلی و خارجی، تعمیر انواع توربین های گیربکس

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای سنتنیال

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای سنتنیال

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است گیربکس خودرو هیوندای سنتنیال شما خراب شود. بعضی اوقات، استفاده مداوم و بدون سرویس کردن چند ماه یکبار در طول سال ها باعث بروز مشکلاتی می شود و یا یک تصادف یا استفاده نادرست از دنده باعث بروز مشکل در گیربکس این اتومبیل می شود.

سرویس گیربکس هیوندای سنتنیال

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، سرویس گیربکس است. سرویس گیربکس به دو دسته سرویس جزئی و کلی تقسیم می‌شود. سرویس جزئی، شامل تمیز کردن گیربکس و چک کردن قطعات داخلی آن می‌شود. در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته یا آسیب دیده باشد، با قطعه اورجینال تعویض خواهد شد.

سرویس کلی شامل همین بازرسی و تعویض قطعات به اضافه تعویض روغن گیربکس است. بدین صورت گیربکس اتوماتیک خودروی شما جان دوباره‌ای گرفته و عملکرد آن تا حد چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل همیشه پیشنهاد می‌شود با صرف اندکی هزینه بیشتر، گیربکس را سرویس کنید. به این صورت، احتمال خرابی و تعمیر گیربکس هیوندای بسیار کاهش پیدا می‌کند.

در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، می‌توانید از خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای سنتنیال در تهران استفاده کنید. در این مرکز تعمیرکاران متخصص و باتجربه‌ای حضور دارند که سال‌ها روی انواع گیربکس اتوماتیک کار کرده و به خوبی با آنها آشنا هستند. برای دسترسی به این تعمیرگاه، می‌توانید به مرزداران، خیابان شهرک ژاندارمری مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 09128390325 تماس گرفته و به صورت رایگان، مشاوره دریافت کنید.

سوالات متداول

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای سنتنیال

آیا گیربکس سنتنیال ارزش تعمیر را دارد؟

برای بسیاری، هزینه بازسازی قابل قبول است زیرا هنوز بسیار کمتر از آن چیزی است که صرف خرید یک ماشین جدید پرداخت می‌شود. بنابراین، از این نظر، مطمئناً تعمیر یک گیربکس ایراد‌دار به گونه‌ای سرمایه‌گذاری ارزشمند و گزینه قابل تامل است. در این صورت، اگر مکانیک معتمد شما پیشنهاد می‌کند که این بهترین کار است، نباید تعمیر گیربکس را رد کرد.

آیا گیربکس آسیب دیده قابل تعمیر است؟

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

نشانه‌های آسیب گیربکس هیوندای سنتنیال کدامند؟

1) صدای کوبیدن و ارتعاشات شدید از سراسر خودرو.

2) تعویض دنده سخت است.

3) دنده می‌لرزند.

4) صداهای خراش بزرگی را می‌شنوید که از زیر خودرو می‌آید.

این‌ها نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهد شما با گیربکس مشکل دارید. اگر این علائم را دارید به این معنی است که باید برای تشخیص به گاراژ بروید. هزینه‌ها را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی تعیین.

هزینه‌ها چگونه تعیین می‌شود؟

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

همواره همه چیز بستگی به این دارد که چه اتفاقی افتاده است. به عنوان یک تعمیرکار وقتی به گیربکس نگاه کنیم، به طور مستقیم به شما گفته می‌شود که مشکلات واقعا چه هستند و یک ارزیابی و قیمت صادقانه به شما باید ارائه شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک S5 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک S5 با یکسال گارانتی

جک S5 یکی از کراس‌اوورهای پرفروش چینی در کشورمان است که تولید آن در کرمان موتور از سال 1393 آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. جک اس فایو در ابتدا با گیربکس دنده‌ای به دست مشتریان رسید اما با توجه به تغییر سلیقه مشتریان و محصولاتی که توسط رقبا وارد بازار شدند، نسخه اتوماتیک جک S5 نیز مدتی بعد با امکانات بیشتر و گیربکس شش سرعته دوکلاچه به تولید رسید. جک S5 با پیشرانه دو لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک همچنان روی خط تولید کرمان موتور قرار دارد در حالی‌که عرضه نسخه دنده‌ای از مدت‌ها پیش متوقف شده است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک JAC S5

محصولات ارزان قیمت جک از دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، جک S5 که پرفروش‌ترین خودروی جک در ایران است، در دو نسخه دنده دستی و نسخه اتوماتیک به فروش می‌رسد. به این صورت، هر شخص می‌تواند از بین این دو، خودروی متناسب با شرایط خود در رانندگی را انتخاب کند.

به صورت کلی، ماشین‌های جک از دو نوع گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کنند. در برخی از مدل‌ها، این شرکت تصمیم به استفاده از گیربکس‌های CVT و در برخی دیگر از مدل‌ها، گیربکس DCT گرفته است. به صورت کلی، در صورتی که به خودرو و گیربکس فشار زیادی وارد شود، نتیجه‌ای جز خرابی نخواهد داشت. از این رو، همیشه توصیه می‌شود برای جلوگیری از خرابی و نیاز به تعمیر گیربکس جک، در بازه‌های مشخص گیربکس خودرو را بررسی کنید. به این ترتیب، در صورتی که مشکلی در گیربکس وجود داشته باشد، به سرعت برطرف خواهد شد.

سرویس گیربکس جک S5

سرویس گیربکس موجب بهبود عملکرد آن شده و از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند. در تعمیرگاه‌های تخصصی سرویس جزئی و کلی گیربکس به شما ارائه می‌شود. در سرویس جزئی، تنها گیربکس و قطعات داخلی بررسی شده و در صورت نیاز، قطعه‌ای درون آن تعویض یا تعمیر می‌شود. در سرویس کلی، علاوه بر بررسی دقیق گیربکس، روغن گیربکس نیز تعویض شده و با روغن نو و باکیفیت تعویض می‌شود. به این صورت، با یک تیر سه نشان زده‌اید. هم روغن گیربکس تعویض شده؛ هم گیربکس بررسی و قطعات معیوب تعمیر شده‌اند و هم از وقوع مشکلاتی که شما را مجبور به تعمیر گیربکس جک می‌کنند، جلوگیری به عمل آمده است.

علت‌های رایج خرابی گیربکس جک S5

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس جک S5 وجود ندارد.

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث رابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس JAC S5 می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی جک S5 خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس JAC S5 خواهید شد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک S5 با یکسال گارانتی

نشانه‌های خرابی گیربکس جک S5 چیست؟

موارد متعددی ممکن است به خراب شدن جعبه دنده خودرو شما منجر شود که هرکدام علائم مختص به خود را دارند. حتی زمانی که به تعمیرگاه مراجعه می‌کنید، تعمیرکار موارد مختلفی را چک می‌کند تا متوجه نوع و علت خرابی گیربکس شود. در ادامه، برخی از علائم خرابی گیربکس را آورده‌ایم.

روشن شدن چراغ چک خودرو

در صورتی که متوجه روشن شدن چراغ چک خودروی خود شدید، بهتر است در ابتدا به دقت به صداهای غیرعادی خودرو گوش دهید. این چراغ به دلایل مختلفی روشن می‌شود و صرفا مختص به گیربکس نیست. در صورتی که روشن شدن چراغ جک با بد جا رفتن دنده همراه باشد، باید به سرعت خودروتان را به یک تعمیرگاه تخصصی برسانید؛ زیرا در صورت اسیب دیدگی گیربکس و عدم توجه به آن، ممکن است به موتور و دیگر قطعات نیز آسیب برسد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری

Toyota Camry – تویوتا کمری (گرند، سولارا، هیبریدی، GLX، GL) یکی از معروف‌ترین خودروهای خانوادگی در سطح جهان به حساب می‌آید که شنیدن نامش، حس اطمینان، آرامش، دوام و کیفیت را در ذهن تداعی می‌کند. البته گرانی قیمت ارز و محدودیت واردات خودرو در کشور ما باعث شده که این سدان اقتصادی، اینجا در زمره خودروهای نیمه‌لوکس قرار گیرد و در نتیجه مشکلاتی مثل کمبود آپشن‌ها و خصلت‌های اکونومی آن، بیشتر به چشم آیند؛ با این حال دوام بسیار خوب و هزینه نگهداری مناسب تویوتا، سطح محبوبیت کمری را به حدی بالا نگاه داشته که نسخه‌های قدیمی با کارکردهای نسبتاً بالا از این محصول با قیمتی مشابه خودروهای صفرکیلومتر چینی و ایرانی خرید و فروش می‌شوند و همچنان هم طرفداران زیادی دارند. تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان (تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک، تضیمن کیفیت، تحویل در سریعترین زمان ممکن)

گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری

حتی بهترین خودروها گاهی اوقات با مشکلات گیربکس مواجه می شوند. تویوتا کمری شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. مطمئنا، قابلیت اطمینان قابل توجه، تجربه رانندگی هیجان انگیز و خدمات در طول سال را به شما می دهد. همچنین ممکن است مشکلاتی را تجربه کند که نیاز به تعمیر گیربکس دارد. اینجا در گیربکس کار ایرانیان، در تهران – مرزداران، ما تعمیر و نگهداری گیربکس را با تمام مهارتی که از خدماتی که سال‌ها در کار بوده است، انجام می‌دهیم. تعمیر گیربکس تویوتا کمری می تواند کمی متفاوت از تعمیر سایر مدل ها باشد. چرا؟ خوب، هر مدلی نوع و سرعت انتقال متفاوتی دارد و این نیازمند راه‌حل‌های متفاوتی برای مشکلات پیش‌آمده است.

مشکلات گیربکس تویوتا کمری

علائم هشدار دهنده رایج مبنی بر اینکه گیربکس شما با مشکل مواجه است عبارتند از:

  • نشت مایع گیربکس مهم ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل دارید. این عالی است، اما نشت ها همچنین می توانند مشکلی در شیلنگ انتقال شما داشته باشند.
  • بوهای عجیب و غریب نشانه این است که مایع گیربکس شما در داخل قطعات شما می سوزد.
  • اگر چراغ هشدار گیربکس تویوتا کمری شما روشن باشد، یک علامت عجیب و غریب خواهد بود.
  • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای تصادفی یا صدای خراشیدگی شدید یا اگر هنگام تعویض دنده احساس کردید که دنده‌ها درگیر می‌شوند، احتمالاً گیربکس شما به روان کننده بیشتری نیاز دارد یا چیزی شدیدتر ممکن است مقصر باشد.
  • یکی دیگر از مهم ترین نشانه‌ها زمانی است که گیربکس شما دنده‌ها را تعویض می‌کند اما نتیجه آن تعویض‌ها به تأخیر می‌افتد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری با 12 ماه گارانتی

سرویس گیربکس اتوماتیک تویوتا کمری

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، سرویس گیربکس است. سرویس گیربکس به دو دسته سرویس جزئی و کلی تقسیم می‌شود. سرویس جزئی، شامل تمیز کردن گیربکس و چک کردن قطعات داخلی آن می‌شود. در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته یا آسیب دیده باشد، با قطعه اورجینال تعویض خواهد شد.

سرویس کلی شامل همین بازرسی و تعویض قطعات به اضافه تعویض روغن گیربکس است. بدین صورت گیربکس اتوماتیک خودروی شما جان دوباره‌ای گرفته و عملکرد آن تا حد چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل همیشه پیشنهاد می‌شود با صرف اندکی هزینه بیشتر، گیربکس را سرویس کنید. به این صورت، احتمال خرابی و تعمیر گیربکس تویوتا بسیار کاهش پیدا می‌کند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس RX200

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس RX200

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک لکسوس آر ایکس 200( Lexus rx200 ) در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان. در این مطلب اطلاعات مختصر و مفیدی راجب خودرو اتومات لکسوس RX200 شرح می دهیم.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک

مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرانیان (تعمیر گیربکس های اتوماتیک خودروهای داخلی و خارجی، تعمیر انواع توربین های گیربکس)

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

فلاش گیربکس لکسوس RX 200

فلاش گیربکس معمولا دو برابر قیمت تعویض سیال است، دلیل آن هم: زمان بر بودن سرویس است.

فلاش نه تنها جایگزین مایع داخل ظرف می شود بلکه مایع را از خطوط خنک کننده و قسمت های اضافی گیربکس خارج می کند.

فلاش گیربکس RX200 از حدود 10لیتر مایع برای تمیز کردن و تخلیه دقیق سیستم استفاده می کند.

علائم مشکلات گیربکس اتوماتیک لکسوس RX200

  • علائم هشدار دهنده خرابی گیربکس اتوماتیک لکسوس آر ایکس عبارتند از:
  • روغن ریزی گیربکس یکی از اصلی ترین علائم هشدار دهنده است، که نیاز به تعویض روغن یا حتی یک سریوس شستشوی کامل دارد. اما روغن ریزی نیز می تواند نشان دهنده مشکل در شیلنگ انتقال باشد.
  • یکی دیگر از علائم شما  دنده را تعویض می کنید اما تعویض با تاخیر انجام میشه!
  • روشن بودن چراغ هشدار گیربکس، یکی از علائم واضح
  • هنگام تعویض دنده متوجه صدای عجیب و غریب یا صدای خراشیدگی شدید، احساس کردید که دنده ها درگیر می شوند، گیربکس شما به روان کننده بیشتری نیاز دارد.
  • بوهای عجیب و غریب نشان می دهد که مایع گیربکس شما در داخل قطعات شما می سوزد.

تعمیر گیربکس رنو در تهران

تعمیر گیربکس رنو در تهران

خودروهای برند رنو، از جمله خودروهای اقتصادی و خوش قیمت این برند کره‌ای هستند. شرکت رنو (Renault)، همواره سعی در استفاده از بهترین و بروزترین قطعات در محصولات خود داشته که همین امر، ارزش خرید خودروهای رنو را بالا برده است. در بسیاری از خودروهای این شرکت، از گیربکس‌های 6 سرعته و در مدل‌های جدیدتر نیز از گیربکس‌های 8 سرعته استفاده می‌شود. تعمیر گیربکس رنو در تهران باید با توجه به مدل خودرو و توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. (تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان)

تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو

خودروهای رنو مانند همیشه در ایران محبوب هستند، به ویژه به دلیل قابلیت ایمن بودن و سبک منحصر به فردشان. رنو یکی از پرطرفدارترین خودروها در بازار ایران است و یکی از ده خودروی برتر در سال 2018 بوده است که بیشترین خرید را داشته است! محبوب ترین خودروهای رنو در ایران (رنو کپچر، رنو تالیسمان، رنو مگان، رنو سیمبل، رنو ساندرو، رنو داستر و…) می باشد.

این خودروهای شیک به دلیل قابلیت اطمینان و تمرکز بر فناوری مدرن شناخته شده اند. علیرغم طراحی هوشمندانه آنها، آنها همچنان می توانند از مشکلات جدی، از جمله گیربکس آسیب دیده و سایر مشکلات رنج ببرند. در تعمیرگاه گیربکس کایر ایرانیان، ما می توانیم تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو را برای مقابله با هر مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید، ارائه دهیم.

ویژگی یک تعمیرگاه خوب در تهران

تعمیر گیربکس رنو در تهران

برای اینکه از حرفه ای بودن یک تعمیرگاه اطمینان حاصل کنیم باید به نکات زیر توجه کنید:

1-به تعمیرکاران اون مجموعه، دقت کنید آیا به دل بکار میدن… آیا به نکات ریز دقت می کنند… آیا از کاری که انجام میدهند مطمعا هستند…

2-ابزارت و محیط کار منظم و تمیز و دسته بندی شده باشد.

3-تعمیرگاه ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کند. و از ابزارت تخصصی و صحیح استفاده کند.

4-تعمیرکا اون مجموعه به مشتری مشاورات لازم را میدهد

5-تعمیرگاه برای جلب رضایت و اعتماد مشتری از گارانتی استفاده می کند.

6-کا را در زمان وعده داده شده تحویل می دهد و اگر نیاز به زمان بیشتر داشته باشند با مشتری هماهنگ می کنند.

7-قطعات از کار افتاده را نگهداشته و در صورت لزوم برای اطمینان خاطر به مشتری نشان می دهند.

8-گزارش تعمیرات را برای مشتری می نوسند.

10 نشانه که ممکن است رنو شما به تعمیر گیربکس نیاز داشته باشد

آیا ماشین شما نیاز به تعمیر گیربکس دارد؟ رفع مشکلات گیربکس به محض وقوع برای جلوگیری از آسیب دیدگی زیاد به وسیله نقلیه شما ضروری است. تعویض گیربکس ممکن است پرهزینه باشد، بنابراین انجام تعمیرات لازم قبل از موعد توصیه می شود. به علائم هشدار توجه کنید و با بررسی علائم زیر که به شما هشدار می دهند رنو شما نیاز به تعمیر گیربکس دارد، تعمیرات را سریع انجام دهید .

1. چراغ موتور را بررسی کنید

وقتی چراغ موتور روی داشبورد روشن می‌ماند، می‌تواند نشانه‌ای از وجود مشکل باشد. چراغ هشدار را نادیده نگیرید. در اسرع وقت وقت سرویس بگیرید تا وسیله نقلیه خود را با خدمات عیب یابی موتور بررسی کنید.

2. صداهای ناآشنا

اگر صدایی را می شنوید که با آن آشنا نیستید، مانند تق تق، وزوز یا ناله، می تواند انتقال شما باشد. بگذارید یک تکنسین رنو در مرکز خدمات ما بفهمد که چه چیزی باعث ایجاد صدا می شود.

3. صداها هنگام تعویض دنده

هنگامی که هنگام تعویض دنده صدای جیغ یا صدای عجیب می‌شنوید، این نشانه‌ای است که نشان می‌دهد ممکن است مشکلی در گیربکس شما وجود داشته باشد. نادیده گرفتن این صداها می تواند باعث آسیب بیشتر شود.

4. بوی عجیب

آیا احساس می کنید بوی سوختگی از ماشین شما می آید؟ این نشانه این است که چیزی درست کار نمی کند. ممکن است علت داغ شدن بیش از حد مایع انتقال شما باشد. مراجعه به سرویس رنو با یک تکنسین خبره می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی باعث ایجاد بو می شود.

5. نشت مایع

اگر رنو شما نشتی گیربکس داشته باشد، متوجه نقاط خیس زیر خودرو خود خواهید شد. اگر رنگ مایل به قرمز یا صورتی است و بوی شیرین یا قهوه ای تیره با بوی سوزش دارد، احتمالاً از انتقال شما ناشی می شود. نشت مایع گیربکس به گیربکس آسیب می رساند و می تواند منجر به آسیب های گسترده شود.

6. گرم شدن بیش از حد

مایع گیربکس گیربکس را در دمای مناسب نگه می دارد. اگر نشتی وجود داشته باشد یا مایع گیربکس کافی نباشد، باعث اصطکاک می شود و گیربکس بیش از حد گرم می شود. اگر بوی سوختگی مایع گیربکس را حس کردید، یا حتی بدتر از آن، دود مشاهده کردید، خودروی خود را سریعا بررسی کنید.

7. پاسخ آهسته

وقتی گیربکس شما هنگام تعویض دنده پاسخ نمی دهد و ماشین شما کند می شود، زمان رزرو سرویس فرا رسیده است.

8. تکان خوردن

هنگامی که دنده ها را تعویض می کنید و وسیله نقلیه شما تکان می خورد یا می لرزد، و صداهای خراش را می شنوید، این علامت هشدار دیگری است که ممکن است مشکلی در گیربکس وجود داشته باشد.

9. چرخ دنده های لغزنده

اگر وسیله نقلیه شما به خودی خود بین دنده ها بلغزد، خطرناک است و به موتور شما آسیب می رساند. وقتی متوجه می‌شوید که چرخ دنده‌ها لیز می‌خورند، نشان‌دهنده فرسودگی آن‌ها است. اگر این اتفاق افتاد فوراً سرویس خودکار را برنامه ریزی کنید!

10. عدم حرکت و تعویض دنده

اگر مشکل دارید یا نمی توانید دنده را تعویض کنید، نشانه این است که شما رنو مشکل گیربکس دارید که نیاز به بازرسی و تعمیر بیشتر دارد.