تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس های اتوماتیک خودروهای داخلی و خارجی، تعمیر انواع توربین های گیربکس

تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس های اتوماتیک خودروهای داخلی و خارجی، تعمیر انواع توربین های گیربکس

تعمیر گیربکس کیا سورنتو با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس کیا سورنتو با 12 ماه گارانتی

کیا سورنتو (Kia Sorento) یک کراس اوور SUV سایز متوسط ​​محبوب با سه ردیف صندلی است. این وسیله نقلیه در بین صاحبان خانواده محبوب است. این خودرو در چهار نسل تولید شده و چندین مدل با مشخصات متفاوت تولید کرده است. این مدل ها مجهز به انواع گیربکس هستند. این مقاله”تعمیر گیربکس کیا سورنتو با 12 ماه گارانتی” شامل تجزیه و تحلیل دقیق همه گیربکس های مورد استفاده در کیا سورنتو و مشکلات، مقایسه ها، طول عمر و هزینه های آنها است.

تماس فوری
کلیک کنید

گیربکس نقش مهمی در عملکرد، رانندگی و طول عمر هر خودرو دارد. اگر قصد تعمیر کیا سورنتو را دارید باید اطلاعات کاملی از سیستم انتقال آن داشته باشید. از چه مایع گیربکس در کیا سورنتو خود استفاده کنید، هزینه آن چقدر است، تفاوت بین مدل های مختلف گیربکس و چه مشکلاتی می توانید با چنین گیربکس هایی انتظار داشته باشید؟ دانستن این موارد می تواند برای دارندگان سورنتو مفید باشد. این مقاله مفصل را بخوانید تا هر آنچه را که باید در مورد گیربکس های مورد استفاده در کیا سورنتو بدانید، بدانید.

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس کیا

کیا سورنتو از چه گیربکسی استفاده کرده است؟

نسل اول (1996-2001)

  • 5 سرعته دستی
  • S-speed اتوماتیک
  • 4 سرعته A340E اتوماتیک

نسل دوم (2001-06)

  • 5 سرعته دستی
  • 5 سرعته A5SR1 اتوماتیک
  • 5 سرعته RE5R05A اتوماتیک
  • 6 سرعته اتوماتیک
  • 6 سرعته دستی

نسل سوم (2006-2011)

  • 6 سرعته دستی
  • 6 سرعته A6LF2 اتوماتیک
  • 8 سرعته اتوماتیک

نسل چهارم (2011-2017)

  • 6 سرعته اتوماتیک
  • 8 سرعته اتوماتیک
  • 8 سرعته Smartstream DCT

گیربکس کیا سورنتو چقدر دوام می آورد؟

گیربکس کیا سورنتو، مانند سایر خودروهای کیا، برای مدت طولانی دوام می آورد. به طور معمول، یک گیربکس خوب کیا سورنتو حدود 150000 تا 200000 مایل دوام می آورد. برای مالک ​​خودرو، این مسافت پیموده شده حدود 12-15 سال طول می کشد. این بدان معنی است که اگر کمی برای حفظ گیربکس تلاش کنید، دیگر نگران تعویض گیربکس در طول عمر کیا سورنتو خود نخواهید بود.

تعمیر گیربکس کیا سورنتو چقدر هزینه دارد؟

کیا سورنتو در چهار نسل خود شاهد چندین گیربکس مختلف بوده است. بنابراین قیمت این نقل و انتقال ثابت نیست و متناسب با آن متغیر است. از آنجایی که مدل‌های مختلف کیا سورنتو وجود دارد، فهمیدن هزینه تعویض گیربکس مورد استفاده در مدل خاص شما می‌تواند چالش برانگیز باشد.

مشکلات رایج گیربکس کیا سورنتو

تعمیر گیربکس کیا سورنتو با 12 ماه گارانتی

مشکلات گیربکس کیا سورنتو نسل اول

  • کیا سورنتو صدایی می دهد و به دنبال آن یک لرزش کوچک ایجاد می شود. وقتی ماشین به سمت رانندگی تغییر مکان می دهد، برق مصرف نمی کند. این مشکل معمولاً با گیربکس معیوب همراه است یا ممکن است در هنگام تعویض دنده ناگهانی نیز رخ دهد.
  • شتاب سریع سورنتو هنگام استارت. معمولاً با لرزش همراه است. این مشکل توسط کاربران کیا سورنتو 2005 گزارش شده است و علت آن مشکلات اتصالات سنسور است.
  • تردید در انتقال و لغزش. اگر صاحب یک کیا سورنتو 2005-06 هستید، این مشکل ممکن است به دلیل نقص طراحی در جعبه دنده خودرو باشد. دلیل این عدم قطعیت در انتقال، تداخل الکتریکی ناشی از یک سیم بدون محافظ است.

مشکلات گیربکس کیا سورنتو دوم

  • سرعت انتقال با تغییر خطوط توسط کاربران کاهش می یابد. اگر این اتفاق در آب و هوای شدید رخ دهد، محتمل‌ترین علت مشکل، معیوب بودن سنسور دمای سیال است. برای حل این مشکل باید این سنسور تعویض شود.
  • کیا مدل های 2011-2013 کیا سورنتو را به دلیل مشکلات گیربکس فراخوان می کند. این مشکل باعث شد گیربکس بدون فشردن ترمز از «پارک» خارج شود.

سرویس ویژه دوره ای گیربکس اتوماتیک

سرویس ویژه دوره ای گیربکس اتوماتیک

رسیدگی به خودرو باعث افزایش عمر مفید قطعات شده و بر عملکرد صحیح آنها تاثیر می‌گذارد. گیربکس خودرو به عنوان مهمترین قطعه بعد از موتور، از قطعاتی است که باید به صورت دوره‌ای سرویس شود تا از خرابی‌های احتمالی جلوگیری به عمل بیاید. هزینه سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک خودرو نسبت به هزینه تعمیر آن، به مقدار قابل توجهی کمتر است و همین موضوع، می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای باشد که هر از مدتی، به سرویس گیربکس اتوماتیک خودروی خود بپردازید.

تماس فوری
کلیک کنید

اهمیت سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک

گیربکس وظیفه دارد نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ‌ها منتقل کند تا راننده بتواند خودرو را به حرکت درآورد. درون گیربکس قطعات و چرخ دنده‌های متعددی وجود دارد که باید به صورت هماهنگ فعالیت کنند تا انتقال انرژی و شتاب به چرخ‌ها صورت پذیرد. طی این فرآیند، این قطعات داغ شده و ممکن است تکه‌های کوچکی از آنها جدا شود. این ذرات در بین تعمیرکاران به پِلیسه مشهورند. با وارد شدن این ذرات به روغن واسکازین گیربکس و چرخش روغن بین قطعات، احتمال اینکه این ذرات بین چرخ دنده‌ها گیر کنند و عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار دهند، زیاد است. به همین دلیل معمولا پیشنهاد می‌شود هر از چند ماه، روغن واسکازین گیربکس به کلی تعویض شود.

در سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک، علاوه بر تعویض واسکازین، قطعات موجود در گیربکس نیز بررسی می‌شوند. از آنجایی که گیربکس یک قطعه با مکانیزم پیچیده و دارای قطعات متعدد حساس است؛ وجود ایراد در هرکدام از این قطعات بر عملکرد گیربکس و در نتیجه، عملکرد خودرو تاثیر می‌گذارد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

نقشه گیربکس کار ایرانیان در تهران
نقشه گیربکس کار ایرانیان در تهران

چه مواردی در سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک بررسی می‌شوند؟

زمانی که برای سرویس گیربکس اتوماتیک خودروتان به تعمیرگاه تخصصی گیربکس مراجعه می‌کنید، تعمیرکار مواردی را بررسی کرده و به رفع آنها می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران

اولین مورد، روغن گیربکس است. همانطور که در بالا گفته شد، روغن واسکازین موجود در گیربکس به دلیل جداشدن قطعات کوچکی از چرخ دنده‌های درون گیربکس، الوده می‌شود. تعمیرکار باید با استفاده از محلول تمیز کننده، گیربکس را از روغن واسکازین قدیمی تمیز کند. برای این کار، او مقداری از این محلول را درون گیربکس ریخته و سپس خودرو را برای چند دقیقه روشن می‌کند. به این صورت، روغن کثیف و قدیمی درون گیربکس جمع می‌شود. پس از آن، تکنسین با استفاده از دستگاه مخصوص، روغن و محلول را از گیربکس خارج کرده و روغن جدید را درون گیربکس می‌ریزد.

سرویس ویژه گیربکس اتوماتیک (بصورت دوره ای)
گیربکس کار ایرانیان

یکی دیگر از مواردی که هنگام سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک بررسی می‌شود، فیلتر روغن خودرو است. این فیلتر وظیفه دارد که پلیسه‌ها و ذرات درون روغن را جمع کند. در صورت عدم تعویض فیلتر، دو حالت وجود دارد!

در حالت اول، این فیلتر اب انواع آلودگی‌ها پر می‌شود و در نتیجه، روغن امکان رد شدن از آن را ندارد. به این ترتیب، به دلیل اصطکاک ناشی از حرکت چرخ دنده‌ها، ممکن است دنده‌ها بشکند و در نتیجه گیربکس معیوب شود.

حالت دوم اینگونه است که فیلتر دچار آسیب شده باشد و روغن آلوده مجددا به چرخه استفاده بازگردد. در این صورت با گیر کردن ذرات آلودگی بین قطعات در حال حرکت، مجددا گیربکس دچار خرابی شده و مجبور به صرف هزینه قابل توجهی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خواهید شد.

آخرین مورد نیز، چرخ دنده‌ها و دیگر قطعات درون گیربکس هستند که توسط تکنسین تعمیر گیربکس اتوماتیک بررسی می‌شوند. در صورتی که هرکدام از این قطعات دچار خرابی یا شکستگی شده باشند، بر عملکرد دیگر قطعات تاثیر منفی می‌گذارند.

انواع سرویس گیربکس اتوماتیک

دو نوع سرویس گیربکس در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان به شما همشهریان ارائه می‌شود. نوع اول، سرویس روغن گیربکس است که همانطور که در بالا به آن اشاره شد، شامل بررسی روغن و فیلتر آن می‌شود.

نکته قابل توجه این است که حتما از روغن باکیفیت و مناسب خودروتان استفاده کنید. روغن گیربکس اتوماتیک، معمولا با اسم ATF شناخته می‌شود. همچنین روغن خارج شده از گیربکس (روغن قدیمی) نیز باید تیره رنگ باشد؛ در صورتی که روغن جدید دارای شفافیت بالا و رنگ روشن است.

نوع دوم، سرویس کامل است که علاوه بر نظارت و تعویض روغن و فیلتر، قطعات درون گیربکس نیز بررسی می‌شوند. همچنین در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته باشد، می‌توانید آن را در کمترین زمان ممکن در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان تعویض کنید.

چطور زمان سرویس گیربکس اتوماتیک را متوجه شویم؟

تمامی شرکت‌های خودروسازی در دفترچه راهنمای محصولات خود، زمان مناسب برای سرویس گیربکس را عنوان کرده‌اند. برخی از این شرکت‌ها، بهترین زمان تعویض روغن گیربکس را هر 4 تا 6 ماه عنوان کرده‌اند. همچنین بهتر است هر دو سال یکبار، گیربکس خودروی خود را به صورت کامل سرویس کنید.

برخی دیگر از شرکت‌های خودروسازی نیز زمان تعویض روغن گیربکس و سرویس آن را براساس مسافت پیموده شده عنوان کرده‌اند. بسته به نوع خودرو، بهتر است پس از طی مسافت 30000 کیلومتر تا 60000 کیلومتر و در برخی از خودروهای مقاوم نیز تا 80000 کیلومتر، اقدام به تعویض روغن واسکازین گیربکس کنید. برای اطلاع از زمان مناسب برای سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک خودروی خود، باید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید. همچنین در صورت عدم دسترسی به دفترچه راهنمای خودرو، می‌توانید به سایت سازنده مراجعه کنید و نام خودرو را جستجو کنید. در صفحه مربوط به خودروتان، می‌توانید راهنمایی‌های لازم را در این زمینه پیدا کنید.

بررسی کامل خودرو رنو کپچر

بررسی کامل خودرو رنو کپچر

رنو کپچر با زمان بندی عالی عرضه شد بخش بزرگی از موفقیت کپچر ترکیبی از ظاهر متمایز و انبوهی از سفارشی سازی آن بوده است. این به مدل نسل اول کمک کرد تا از بین مردم متمایز شود و برای این نسل دوم کپچر، رنو نیز به همین موضوع پایبند بوده است. در ادامه این مطلب”بررسی کامل خودرو رنو کپچر” همراه ما باشید.

تاریخچه

رنو شاسی بلند(SUV) اولین بار در سال 2013 عرضه شدند و کپچر یکی از اولین های شاسی بلند این مدلهای این خودرو بِرند بود. و یکی از خودرو پرفروش در دنیا و البته ایران بود. 

یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند است که رقیب اصلی پژو 2008 است. رنو کپچر با سه موتور 0.9لیتری، 1.2لیتری و 1.5لیتری عرضه می شود.

خودروی رنو کپچر یک کراس اوور شهری کوچک و کم مصرف است که توسط شرکت ایران خودرو در ایران وارد و به فروش رسید و البته نمونه های زیادی از خودروهای غیر از ایران نیز وارد شد. رنو کپچر با موتور 1.2 لیتری و گیربکس اتوماتیک در کشورمان عرضه می شود. موتور فوق متشکل از چهار سیلندر و 16 سوپاپ است و از توربوشارژر استفاده می کند، در حالی که عملکرد سوپاپ آن توسط سیستم VVT یا سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ تنظیم می شود.

مشخصات فنی رنو کپچر

این موتور توانایی تولید حداکثر قدرت 120 اسب بخار و حداکثر گشتاور 190 نیوتن متر را به ترتیب در دور موتور 4900 و 2000 دور در دقیقه دارد. حداکثر سرعت رنو کپچر 192 کیلومتر بر ساعت و زمان لازم برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت سکون 10.9 ثانیه است. مصرف سوخت رنو کپچر در حالت ترکیبی 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

کپچر از همان پلتفرمی استفاده می کند که قبلا در خودروهای نیسان جوک و رنو کلیو استفاده می شد. این خودرو با طول 4122 میلی متری خود کمی بیشتر از هاچ بک کلیو با طول 3986 میلی متر است. اما کمی کوتاهتر از نیسان جوک 4135 میلی متر است.

مشخصات فنی

  • محور محرکدیفرانسیل جلو
  • گیربکس6 دنده اتومات دوکلاچه
  • پیشرانه4 سیلندر توربوشارژ TCe120
  • حجم موتور1.2 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت120 اسب‌بخار
  • گشتاور190 نیوتن‌متر
  • شتاب10.9 ثانیه
  • سرعت192 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی5.9 لیتر در صد کیلومتر

گیربکس رنو کپچر

گیربکس رنو کپچر از نوع دو کلاچه است و مشکل رایج این خودرو ارور سیستم الکتریکی است که اغلب به دلیل خرابی باتری به وجود می آید. اکثر صاحبان این خودرو بعد از تعویض باتری با ارور آنتی پولوشن یا چک گیرباکس روبرو می‌شوند که حتی در مواقعی موجب سوختن تی سی یو خودرو نیز می شود.

مطلب پیشنهادی: تعمیر گیربکس رنو کپچر با 12 ماه گارانتی

5دلیل برای خرید رنو کپچر

1- پیشرانه کارآمد و کم مصرف

2- طراحی ظاهری زیبا و دوست داشتنی

3- ایمنی بالا

4- کابین زیبا و مجهز

5- گیربکس فوق العاده

رنو کپچر جدید

به گزارش #خبرخودرو، کپچر بر اساس پلتفرم ماژولار CMF-B ساخته شده و با گزینه موتور هیبریدی عرضه خواهد شد. کپچر جدید 110 میلی متر بلندتر و 4228 میلی متر طول دارد، در حالی که فاصله بین دو محور آن با 20 میلی متر افزایش به 2639 میلی متر رسیده است.

رنو کپچر جدید ظاهری شبیه یک SUV دارد، اما نمای کلی آن شبیه یک کراس اوور است. کپچر دارای قطعات جلو و عقب به روز شده و کابین کاملا جدید است. این خودرو از دماغه جدیدی شامل چراغ‌های LED C شکل، سپر بازطراحی شده و جلوپنجره جدید استفاده می‌کند. نمای این خودرو با خط کمر کرومی برجسته شده است، در حالی که در قسمت عقب از چراغ های عقب LED C شکل و سپر جدید استفاده شده است.

نسخه پرمیوم کپچر

نسخه های پریمیوم این خودرو از رینگ های 18 اینچی استفاده می کنند، در حالی که مدل های پایین تر آن با رینگ های آلیاژی 16 و 17 اینچی عرضه می شوند. در کابین رنو کپچر جدید، داشبورد کاملاً بازطراحی شده و تودوزی رنگی تعبیه شده است. فرمان سه پره جدید، سیستم اطلاعات سرگرمی با نصب عمودی و صفحه ابزار تمام دیجیتالی نیز در این خودرو به چشم می خورد. این خودرو از سیستم صوتی Bose نیز بهره می برد.

#کپچر جدید از طیفی از موتورهای بنزینی و دیزلی بهره می برد، در حالی که یک نسخه پلاگین هیبریدی نیز در سال 2020 به خط تولید آن اضافه خواهد شد. خط تولید بنزین این خودرو شامل موتورهای 1.0 و 1.0 لیتری توربو شارژ با قدرت 100 تا 155 اسب بخار و متصل به گیربکس های شش سرعته دستی و هفت سرعته DCT. مدل های دیزلی این خودرو توربوشارژ هستند و 95 تا 115 اسب بخار قدرت تولید می کنند. از سال 2020 موتورهای بنزینی این خودرو با سیستم پلاگین هیبریدی E-TECH همراه خواهند بود.

تعمیر گیربکس رنو کپچر با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس رنو کپچر با 12 ماه گارانتی

آدرس تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک کجاست؟ بهترین تعمیر گیربکس رنو کپچر، تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران، شماره تماس تعمیرکار تخصصی رنو کپچر، اینها تنها بخشی از جملاتی است که شما دوستان عزیز و کاربران اینترنتی در گوگل جستجو می کنید. به ندرت پیش می آید که خودروهای رنو مشکل گیربکس داشته باشند. خودروهای رنو به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت در ساخت، عمر طولانی دارند. در این مقاله “تعمیر گیربکس رنو کپچر با 12 ماه گارانتی” قصد داریم راه های ارتباطی (شماره تماس + آدرس) و همچنین علائم خرابی گیربکس رنو کپتور را به اشتراک بگذاریم و اطلاعات مختصر و مفیدی ارائه دهیم. بیایید بحث کنیم و در نهایت به سوالات متداول شما پاسخ خواهیم داد.

تماس فوری
کلیک کنید

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو

شماره تماس تعمیرکار خودرو کپچر

یادتون باشه تعمیر گیربکس رو به هیچ تعمیرکاری نسپارید!!! تعمیر گیربکس حوزه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند در آن دخیل باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانی با داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا گیربکس خودرو خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک رنو کپچر

مهندس بیژن مرادی با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات گیربکس و تاسیس گروه تعمیراتی به نام گیربکس ایرانیان به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

 مشخصات گیربکس Renault Captur

مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه
  • موتور 4 سیلندر توربوشارژ TCe120
  • حجم موتور 1.2 لیتر

عملکرد فنی
  • 120 اسب بخار
  • گشتاور 190 نیوتن متر
  • شتاب 10.9 ثانیه
  • سرعت 192 کیلومتر در ساعت
  • مصرف ترکیبی 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر

نشانه خرابی گیربکس رنو کپچر (Renault Captur)

تعمیر گیربکس رنو کپچر با 12 ماه گارانتی

 

  1. اولین نشانه ای که باید به آن توجه کنید کاهش شتاب خودرو است.
  2. علامت دوم بوی سوختن است… حتما به این علامت توجه کامل داشته باشید و در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید.
  3. علامت سوم رنگ روغن است. هر چه رنگ روغن تیره تر باشد، فرسودگی آن بیشتر است و باید روغن گیربکس را تعویض کنید.
  4. صداهای عجیب از جمله صدای جیغ ماشین.
  5. روشن شدن چراغ هشدار خودرو که یکی دیگر از نشانه های مهم خرابی در گیربکس است.
  6. لرزش هنگام حرکت ماشین

تعمیر گیربکس اتومات کیا اپتیما با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتومات کیا اپتیما با 12 ماه گارانتی

طراحی فوق شیک کیا اپتیما (Kia Optima) در کنار مشخصات ممتاز آن، این خودرو را به یک سدان سایز متوسط تبدیل کرده است.کیا اپتیما پنج نسل را با صدها مدل به خود دیده است. تمامی این مدل ها با مشخصات کمی متفاوت عرضه می شوند. این تغییرات نیز شامل تغییرات اندکی در مدل های گیربکس است.در این مقاله “تعمیر گیربکس اتومات کیا اپتیما با 12 ماه گارانتی” علاوه براینکه راه های ارتباطی با تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک (شماره تماس+آدرس) را درج می کنیم…در مورد گیربکس های مورد استفاده در کیا اپتیما و مشکلاات و هزینه آنها نیز به شما می گوییم.

تماس فوری
کلیک کنید

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا

شماره تماس تعمیرکار کیا اپتیما

تعمیرات گیربکس اتوماتیک جزء تعمیرات تخصصی به حساب می آید و نباید تعمیر آن را به هر شخصی سپرد…مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرانیان با در اختیار داشتن کادری مجرب از تعمیرکاران فوق حرفه ای در تعمیرات گیربکس این تضمین را به شما می دهد تا به بهترین نحو ممکن گیربکس شما تعمیر و بازسازی شود…

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک خودرو کیا اپتیما

آدرس تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان واقع در استان تهران می باشد… خب اما این باعث نمی شود که از دیگر شهرها به ما مراجعه نکنند…در تعمیرگاه ما به دلیل استفاده از دستگاه های مدرن روز و ارائه خدمات با کیفیت افراد از شهرهای مختلف به خصوص مناطق اطراف تهران از جمله(اسلامشهر،پرند،شهریار،ورامین،پادکشت،رباط کریم، دماوند، فیروزکوه، شمیران)به تعمیرگاه ما مراجعه میکنند و ما از صمیم قلب بابت این اعتماد از شما متشکریم.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

کیا اپتیما از چه گیربکسی استفاده می کند؟

بسته به نوع نسخه کیا اپتیما گیربکس آن نیز متفاوت است….

نسل اول(2000-2005)

  • گیربکس 5 سرعته دستی
  • گیربکس 4 سرعته اتوماتیک F4A42

نسل دوم(2005-2010)

  • گیربکس 5 سرعته دستی
  • گیربکس 5 سرعته اتوماتیک
  •  

نسل سوم(2015-2019)

  • گیربکس 6سرعته A6LF2 اتوماتیک
  • گیربکس 6سرعته دستی M6GF2
  • گیربکس6سرعته A6MF2 اتوماتیک
  • گیربکس 6سرعته اتوماتیک A6MF2H

نسل چهارم(2010-2015)

  • گیربکس 7سرعته اتوماتیک D7UF1
  • گیربکس 6سرعته A6LF2 اتوماتیک
  • گیربکس 6سرعته S A6MF2 اتوماتیک

نسل پنجم(2019-اکنون)

  • گیربکس 7سرعته اتوماتیک D7UF1
  • گیربکس 6سرعته A6LF2 اتوماتیک
  • گیربکس 6سرعته اتوماتیک A6MF2H
  • گیربکس 6سرعته LX A6MF2-1 اتوماتیک
  • گیربکس 6سرعته S A6MF2 اتوماتیک